🚚 🚁 Збираємо на пікап та ремонт дрона аутел

⛑ 🛡 🥾 Шоломи, форма, взуття

1. Вступ (підручник)

МІЙ КИЇВ

Ю.Комаров

 

 

 

Юний Киянине! Юна Киянко!                                                                                                          

Саме так з великої літери. Ми дуже хочемо, щоб це слово завжди писали з великої літери. І щоб усі мешканці Києва усвідомлювали себе саме Киянами. А бути Киянином це не тільки жити в цьому великому місті. Це означає любити його. Розуміти. Жити його життям. Дбати про нього. Відчувати його. А для цього потрібно в першу чергу знати своє місто. Знати його історію, природу та пам'ятки, життя та проблеми. Саме таким Киянином, ми сподіваємося, вам допоможе стати цей посібник.

До його написання так чи інакше долучилися дуже багато людей: історики дослідники Києва, художники, фотографи, просто кияни, які колись жили в нашому місті або живуть у ньому нині. Вони щедро поділяться з вами своїми думками та спостереженнями, малюнками та фотографіями, роздумами про історію Києва та його сьогодення. Подякуємо всім їм за це!

Посібник побудований таким чином, щоб ви стали його у співавторами. Кожний тематичний розділ містить текст-розповідь, джерела (тексти, фото, малюнки), свідчення експертів фахівців з того чи іншого питання, довідки, словничок. Усе це невід'ємні елементи вивчення теми, обов'язкові для опрацювання. Щоб краще засвоїти матеріал, потрібно дати відповіді на запитання до тексту, а також до джерела й свідчення експерта.

Дослідницькі та творчі завдання в парах або групах можна виконувати вдома, і термін їх виконання може бути досить тривалим. Але результати їх виконання мають бути представлені в класі у вигляді міні-повідомлення, газети, фотомонтажу, електронної презентації тощо.

Матеріал посібника можна опрацьовувати як у класі, так і вдома, але обов'язково з обговоренням на уроках. Варто пам'ятати, що ви маєте висловлювати власну думку, яка може не збігатися з думками інших. Отже, потрібно буде обґрунтовувати свою точку зору.

Особливу увагу зверніть на завдання, які ми пропонуємо виконати разом з батьками. Ми дуже хочемо, щоб ви не тільки самі стали дослідниками міста, а й долучили до цього членів своєї родини, друзів, знайомих. Підсумки виконання цих завдань теж мають бути оформлені у вигляді звіту, презентації тощо.

Виконані вами самостійно чи з друзями творчі завдання можуть стати, скажімо, київським щоденником або літописом. Ви можете працювати над ними і в подальшому. І ще одне побажання діліться набутими знаннями! Зацікавте своїм містом якомога більше людей. Хай вам щастить!

f